1

Апісанне праекта

Кампанія GS-Studio займаецца здымкай відэаролікаў для самых розных мерапрыемстваў: рэкламы, любых тыпаў падзей, падтрымання іміджу, прэзентацыі справаздач. Асноўнымі задачамі стварэння лендинга для кампаніі сталі дэманстрацыя партфоліо, нагляднае апісанне паслуг і збор лідаў. Інфармацыя пра кліентаў кампаніі, публікацыя водгукаў і невялікія анімацыйныя эфекты прыцягваюць увагу патэнцыйнага заказчыка.
2

Адаптыўная вёрстка

Лендинг аднолькава карэктна адлюстроўваецца на ўсіх відах мабільных прылад: на дэсктопе, ноўтбуках, планшэтах і тэлефонах. Пісьменна размешчаныя інфармацыйныя блокі, разгортваецца меню і аптымальнага памеру кнопкі спрыяюць павышэнню канверсіі рэсурсу, незалежна ад таго, з якой прылады праглядае яго карыстальнік.
Адаптыўная вёрстка
3

Дызайн

У аснову каляровага рашэння дызайну лягло спалучэнне сіняга і чырвонага колераў. Яркія чырвоныя абразкі, удумлівы сіні колер на формах зваротнай сувязі арганічна дапаўняюць адзін аднаго. Дзякуючы нейтральнаму беламу фону каляровыя дэталі ўспрымаюцца цэласна і акцэнтуюць увагу патэнцыйнага заказчыка на найбольш важных момантах. Размешчанае на галоўным экране відэа адразу апускае карыстальніка ў атмасферу якасных іміджавых відэаролікаў, спрыяючы росту цікавасці да магчымасцяў кампаніі GS-Studio.
Дызайн

Форма заяўкі

Форма заяўкі на распрацоўку відэароліка адлюстроўвае як інтарэсы GS-Studio, для супрацоўнікаў якой важным з'яўляецца атрыманне максімальна разгорнутай папярэдняй інфармацыі аб патэнцыйным заказчыку, так і імкненне заказчыка выдаткаваць як мага менш намаганняў на запаўненне складанай разгорнутай формы. У выніку, заказчык павінен паказаць у форме зваротнай сувязі толькі асноўныя дадзеныя (тэлефон, e-mail, імя), але адначасова яму прадастаўляецца магчымасць спампаваць і запоўніць разгорнуты брыф, калі ён валодае дастатковай колькасцю часу.
Форма заяўкі
4

Збор лідаў

Несумнеўным плюсам структуры лендинга з'яўляецца магчымасць перайсці на форму заяўкі практычна з любога экрана. Заяўкі аператыўна адпраўляюцца да мэнэджараў GS-Studio. Дзякуючы наяўнасці першапачатковай інфармацыі: кантактам, імя заказчыка, ўказанні тыпу абранага праекта, а часам і наяўнасці запоўненай брыфу, менеджэры кампаніі могуць прапанаваць патэнцыйнаму заказчыку розныя варыянты супрацоўніцтва і ў канчатковым выніку атрымаць заказ.
Збор лідаў
Замовіць праект або пракансультавацца можна па адрасе info@imedia.by або запоўніце онлайн заяўку і мы патэлефануем Вам на працягу 1 гадзіны!