1

Апісанне праекта

Лендинг кампаніі па продажы цяпліц павінен быў атрымацца максімальна інфарматыўным, структураваным і зразумелым для карыстальніка. Таму мы абралі светлы шэры фон, упрыгожыўшы яго практычна незаўважным малюнкам, а ў якасці асноўных колераў выкарыстоўвалі чорны і жоўты. Такое рашэнне дазволіла падзяліць сайт на лагічныя блокі, выразна размежаваць раздзелы, але пры гэтым пазбегнуць лішняй строгасці.
2

Функцыянал сайта

Функцыянал сайта
Лендинг «СтройАгроМастер» змяшчае ўсю важную для карыстальніка інфармацыю: асартыментны шэраг, асаблівасці, перавагі кампаніі і прадукцыі, тэхналогіі, водгукі. Кожны падраздзел суправаджаецца формай зваротнай сувязі або кнопкай для пачатку супрацоўніцтва з кампаніяй.
планшэт
У выніку, сайт атрымаўся інфарматыўным, але пры гэтым яркім, якія прывабліваюць увагу, не сумным. Ўдалае каляровае спалучэнне дапамагае вылучыць патрэбныя дадзеныя, але пры гэтым не раздражняе, дазваляючы спакойна вывучыць лендинг. Кліент застаўся задаволены.
Замовіць праект або пракансультавацца можна па адрасе info@imedia.by або запоўніце онлайн заяўку і мы патэлефануем Вам на працягу 1 гадзіны!