1

Апісанне праекта

Распрацоўваючы лендинг для кампаніі, якая спецыялізуецца на падборы, продажы і аднаўленні падлогавых пакрыццяў, мы ставілі перад сабой 2 галоўныя задачы: прыцягнуць увагу наведвальнікаў і даць ім максімум карыснай інфармацыі. Таму дызайн вырашана было рабіць яркім, пазітыўным, з упляценнем цікавых «фишек» (прэзентацый, графікі і т.д.), Але пры гэтым максімальна простым і зразумелым.
2

Прэзентацыі

Першае, што кідаецца ў вочы – цэнтральная прэзентацыя пры адкрыцці сайта. У залежнасці ад абранага варыянту, графіка мяняецца. Да прыкладу, на ўкладцы «Покрытие для пола» пры навядзенні курсора карцінкі мяняюць становішча, а таксама вар'іруюцца дадзеныя і кантакты кансультантаў. Перайшоўшы на ўкладку «Паркет», можна паглядзець, як візуальна зменіцца выгляд падлогі пры выбары таго ці іншага тыпу пакрыцця.
Прэзентацыі
3

Як выдаляць плямы?

Цікавы дызайнерскі ход мы выкарыстоўвалі для дэманстрацыі прапанаваных кампаніяй чысцяць сродкаў. Для гэтага мы правялі падзел па выглядзе магчымых плям і пры выбары пэўнага варыянту – прапанавалі канкрэтны прадукт з апісаннем схемы ачысткі. Пры пстрычцы па малюнку карыстальнік трапляе ў каталог якія чысцяць сродкаў.
Як выдаляць плямы?

Пры ўсіх дызайнерскіх «фишках» мы не забыліся пра галоўную мэту лендинга – прыцягваць і прадаваць. Таму на сайце практычна ўсюды – формы зваротнай сувязі, прапанова бясплатна выклікаць спецыяліста, набыць сродак, а таксама кантакты кансультантаў. Сайт адаптыўны, карэктна адлюстроўваецца на розных прыладах. Працуе пад кіраваннем 1С-Битрикс.

Замовіць праект або пракансультавацца можна па адрасе info@imedia.by або запоўніце онлайн заяўку і мы патэлефануем Вам на працягу 1 гадзіны!