Фірмовы стыль Слонімская аконная кампанія
Апісанне праекта
Для кампаніі, якая вырабляе дзвярныя і аконныя блокі з ПВХ, мы распрацоўвалі лагатып. Новы візуальны вобраз павінен быў выклікаць адчуванне ўпэўненасці, спакою, прыцягваць увагу і асацыявацца з прафесіяналізмам і надзейнасцю.
Рашэнне
Таму ў якасці асноўных мы абралі светлыя адценні блакітнага і фіялетавага кветак. Графічны сімвал ўяўляе сабой стылізаваная малюнак профіляў і наўпрост асацыюецца з асноўнай дзейнасцю кампаніі. А строгі шрыфт без засечак выглядае сучасна і ў суме з выкарыстоўванымі кветкамі выклікае адчуванне, што перад намі – перспектыўная кампанія, нацэленая на развіццё і прадастаўленне прадукцыі і паслуг высокай якасці.
Элементы фірмовага стылю
Стыль лагатыпа перасякаецца з графічным афармленнем VEKA, т.к. «Слонимская аконная компания» вырабляе вырабы на аснове дадзеных профіляў. Да таго ж, на думку кліента, графічны вобраз маркі стварае адчуванне прафесіяналізму і высокай якасці.
У выніку, лагатып атрымаўся лаканічным і стыльным, акуратна падкрэсліваюць асноўныя рысы кампаніі: прафесіяналізм, выразная накіраванасць, сучаснасць, сур'ёзнасць. За кошт пісьменна падабранага афармлення фірмовы знак прыкметна вылучаецца на фоне канкурэнтаў, прыцягвае ўвагу, але пры гэтым не выглядае кідка і не раздражняе.