Лендинг Беладам

Аб заказчыку
Кампанія Беладам займаецца вырабам і устаноўкай каркасных дамоў пад ключ. Сучасны чалавек кардынальна пераглядае сваё стаўленне да пытанняў будаўніцтва і набыцця жылля. Усё большай папулярнасцю карыстаюцца прыватныя дамы, якія ўзводзяцца ў прыгараднай зоне.
Прадукцыя кампаніі Беладам адпавядае сучасным тэндэнцыям рынку, таму галоўнымі задачамі стварэння лендинга стала прадастаўленне патэнцыйнага пакупніку вычарпальнай інфармацыі аб прадукцыі кампаніі і павышэнне даверу да яе.
Адаптыўная вёрстка
Чалавек, які плануе набыць уласны дом у прыгараднай зоне, заўсёды знаходзіцца ў руху і можа зайсці на сайт з розных прылад і ў самы нечаканы час, таму каманда IMedia Solutions прыняла рашэнне ствараць лендинг на аснове адаптыўнай вёрсткі. Сайт аднолькава карэктна адлюстроўваецца на дэсктопных кампутарах, планшэтах, ноўтбуках і мабільных прыладах, што павышае яго канверсію.

Асаблівасці дызайну
Асновай дызайнерскага рашэння сталі спакойныя светлыя адценні сіняга ў духу лагатыпа кампаніі. На экранах лендинга размешчаны фірмовыя элементы лагатыпа, што стварае адчуванне надзейнасці і надае лендингу брендированный аблічча.
Адценні сіняга спалучаюцца з белымі экранамі, на якіх выразна бачны тэкст і вылучаюцца выявы аб'ектаў, якія ўзводзіць Беладам. Лендинг змяшчае інфармацыю аб планіроўках (што асабліва важна для жаночай аўдыторыі), а таксама апісанне пераваг каркасных дамоў і складу домокомплектов. Падрабязная інфармацыя дазваляе патэнцыйнаму пакупніку хутка зарыентавацца і прыняць рашэнне аб куплі.

Формы зваротнай сувязі
На сайце прадугледжана некалькі варыянтаў формаў зваротнай сувязі. Патэнцыйны пакупнік можа адправіць запыт менеджэрам Беладома з любога экрана лендинга: доступ да формы зваротнай сувязі ёсць на галоўным экране, а таксама ў замацаваным хедэры. Усе ліды адразу ж трапляюць да менеджэрам, якія аператыўна звязваюцца з патэнцыяльнымі пакупнікамі.

Партнёры кампаніі
Спіс партнёраў Беладам знаходзіцца непасрэдна перад фінальнай формай зваротнай сувязі і футером. Падобнае месцазнаходжанне спісу партнёраў з аднаго боку, прадухіляе інфармацыйны шум, паказваючы спачатку найбольш важную інфармацыю пра асаблівасці дамакамплектаў і перавагах кампаніі. З іншага боку, для ўедлівага і пераборлівага пакупніка, які ўважліва азнаёміўся з усёй інфармацыяй на лендинге, дадзеныя аб наяўнасці партнёрскай сеткі стануць дадатковым аргументам на карысць кампаніі.
