Карпаратыўны сайт Брава СБ
Апісанне праекта
Кампанія Bravo займаецца пастаўкай і устаноўкай абсталявання для аўтаматызаваных сістэм бяспекі. Мэтай сайта стала стварэнне паўнавартаснага крамы для куплі абсталявання, а таксама інфармаванне патэнцыйных пакупнікоў пра асаблівасці абслугоўвання і камплектавання сістэм бяспекі.
Адаптыўная вёрстка
Сайт карэктна адлюстроўваецца на ўсіх відах прылад і ў розных дазволах. Яго зручна праглядаць на дэсктопе, прыемна гартаць на мабільных тэлефонах і камфортна вывучаць на планшэтах і ноўтбуках. На любым дазволе і на любым тыпе прылады карыстачу бачныя тэлефоны і адрасы для сувязі, даступная кнопка зваротнай сувязі, а таксама опцыя пераходу на старонку каталога.
Дызайн
Асновай дызайну стала спалучэнне белага, сіняга і аранжавага кветак. Яркія абразкі сініх і аранжавых кветак прыцягваюць увагу карыстальніка. Белы фон з вадзянымі знакамі кампаніі надае дызайне цэласнасць: карыстальнік ні на хвіліну не забывае, на сайце якой кампаніі ён знаходзіцца. Аўтэнтычныя фатаграфіі на галоўным слайдэр і на старонцы шоурумах спрыяюць росту даверу да кампаніі.
Каталог тавараў
Каталог максімальна зручны для карыстальніка, паколькі ўсё абсталяванне падзелена на катэгорыі, у адпаведнасці з якімі ажыццяўляецца пошук. Кожнай катэгорыі адпавядае свая абразок, якая прываблівае дадатковую ўвагу і раскрывае сутнасць катэгорыі. Пры пераходзе на другі ўзровень каталога карыстальнік бачыць малюнка рэальнага абсталявання, што палягчае пошук.
Картка тавару
Картка тавару змяшчае максімальна карысную інфармацыю аб кожным тыпе абсталявання. Для зручнасці карыстальніка прадстаўлены выявы, апісанне тавару, інфармацыя аб поўным камплекце пастаўкі. Патэнцыйны пакупнік можа азнаёміцца з характарыстыкамі тавараў, а таксама спампаваць дакументацыю ў выпадку неабходнасці. Такі фундаментальны падыход дазваляе папярэдне адказаць на ўсе пытанні пакупніка і зэканоміць час пры далейшым узаемадзеянні.
Збор лідаў
На любой старонцы сайта карыстачу даступная форма зваротнай сувязі, праз якую ён можа звязацца з мэнэджэрамі крамы і атрымаць аператыўныя адказы на свае пытанні. Менеджэрам пытанні ад патэнцыйных карыстальнікаў дапамагаюць ўносіць карэктывы ў інфармацыю, а таксама складаць базу дадзеных патэнцыйна зацікаўленых у куплі заказчыкаў.