Фірмовы стыль VLADOLI
Апісанне праекта
Для кампаніі, якая прадстаўляе мытныя паслугі, мы распрацоўвалі лагатып і фірмовы стыль. Галоўным для кліента было адлюстраваць надзейнасць і стабільнасць кампаніі, пазіцыянаваць сябе як універсальнага памочніка, да якога ў любы момант можна звярнуцца.
Рашэнне
Пры стварэнні лагатыпа мы адразу выключылі любыя «фривольные» шрыфты і яркія колеру. З дапамогай строгага шрыфта з засечкамі, а таксама простага для разумення графічнага элемента (скрыжаваныя літары V і O) мы пастараліся падкрэсліць грунтоўнасць кампаніі, сур'ёзны настрой, стварыць адчуванне спакою і ўпэўненасці.
Элементы фірмовага стылю
Акрамя лагатыпа нашы дызайнеры распрацоўвалі элементы фірмовага стылю – бланк, візітоўку і тэчку. У выніку, нам удалося стварыць графічны камплект, які поўнасцю адпавядае пажаданням заказчыка.
Элементы дапаўняюць адзін аднаго і ў суме ствараюць ўражанне прафесійнай кампаніі, якая ведае сваю справу, здольнай працаваць аператыўна, якасна і пазбавіць кліента ад любых праблем і клопатаў пры праходжанні мытні.