1

Апісанне праекта

Для кампаніі, якая прадстаўляе мытныя паслугі, мы распрацоўвалі лагатып і фірмовы стыль. Галоўным для кліента было адлюстраваць надзейнасць і стабільнасць кампаніі, пазіцыянаваць сябе як універсальнага памочніка, да якога ў любы момант можна звярнуцца.
2

Рашэнне

Пры стварэнні лагатыпа мы адразу выключылі любыя «фривольные» шрыфты і яркія колеру. З дапамогай строгага шрыфта з засечкамі, а таксама простага для разумення графічнага элемента (скрыжаваныя літары V і O) мы пастараліся падкрэсліць грунтоўнасць кампаніі, сур'ёзны настрой, стварыць адчуванне спакою і ўпэўненасці.
Рашэнне
3

Элементы фірмовага стылю

Акрамя лагатыпа нашы дызайнеры распрацоўвалі элементы фірмовага стылю – бланк, візітоўку і тэчку. У выніку, нам удалося стварыць графічны камплект, які поўнасцю адпавядае пажаданням заказчыка.
Элементы фірмовага стылю
візітоўкі
бланк
бланк.друк
папка2
Элементы дапаўняюць адзін аднаго і ў суме ствараюць ўражанне прафесійнай кампаніі, якая ведае сваю справу, здольнай працаваць аператыўна, якасна і пазбавіць кліента ад любых праблем і клопатаў пры праходжанні мытні.
Замовіць праект або пракансультавацца можна па адрасе info@imedia.by або запоўніце онлайн заяўку і мы патэлефануем Вам на працягу 1 гадзіны!