Фірмовы стыль MCR

Апісанне праекта
Для новай эксклюзіўнай сеткі фаст-фуда ў Іспаніі мы распрацоўвалі мноства элементаў фірмовага стылю: пачынаючы лагатыпам і дапрацоўкай неймінгу і заканчваючы побач карпаратыўнай прадукцыі (усе ўпаковачныя элементы і пераноскі для ежы, аўто для вулічных продажаў).
Асноўнай задачай было адлюстраваць унікальнасць ідэі: насуперак распаўсюджанаму негатыўнаму думку аб фаст-фуде, прадукцыя MCR (кукуруза) – абсалютна натуральная, не ўтрымлівае ГМА, глютена і фарбавальнікаў. Таму і лагатып мы вырашылі зрабіць не толькі прыкметным, але і ў прамым сэнсе – рэвалюцыйным. Галоўны графічны элемент – зорка, а дадатковыя колеры – чырвоны і жоўты, якія адпавядаюць не толькі рэвалюцыйнаму пасылу і асноўнаму прадукту кампаніі, але і іспанскаму сцягу.








Пазітыўны настрой лагатыпа падкрэслівае слоган – Friends&Fun&Food. Фонавыя зоркі, якія выкарыстоўваюцца намі для дызайну ўпакоўкі фірмовай прадукцыі, дадаткова ствараюць адчуванне свята, падымаюць настрой і прыцягваюць увагу.
У выніку ўсе элементы фірмовага стылю прыкметна вылучаюцца на фоне канкурэнтаў і выдатна падаюць асноўную ідэю кампаніі: эксклюзіўнасць, неардынарнасць, актыўны настрой, даступнасць для ўсіх і кожнага.