Фірмовы стыль Local N Long
Апісанне праекта
Для кампаніі Лос-Анджэлеса, якая спецыялізуецца на перавозцы кватэр, дамоў і офісаў, мы распрацоўвалі лагатып, а таксама стваралі футболку і кружку. Жаданнем заказчыка было адлюстраваць прафесіяналізм, падкрэсліць якасць аказваемых паслуг і адначасова размясціць да сябе.
У якасці асноўнага колеру быў абраны чырвоны, які ў спалучэнні са строгім шрыфтам і выразнымі прамымі лініямі стварае ўражанне упэўненасці, яшчэ раз пераконваючы, што перад намі – сур'ёзная кампанія. Галоўны графічны элемент ўяўляе сабой своеасаблівую стылізацыю фуры, а ніжняя лінія дадаткова асацыюецца з дарогай і надае лагатыпу дынамічны характар.
Лагатып атрымаўся простым ў выкананні і лёгкім для ўспрымання, але разам з тым – яркім, запамінальным і ў меру сур'ёзным.