Фірмовы стыль Рыгор і сыны
Апісанне праекта
Распрацоўваючы фірмовы стыль для прыватнага фермерскай гаспадаркі, мы пастараліся адлюстраваць не толькі натуральнасць гадуюцца гародніны, але і сур'ёзнасць намераў – імкненне выйсці на міжнародны рынак за кошт высокай якасці прапанаванай прадукцыі. У выглядзе асновы лагатыпа кліент абраў Макошь – багіню ўрадлівасці, а фірмовыя колеру (зялёны і аранжавы) адсылаюць да асноўнага прадукту кампаніі – свежай ярка-аранжавай морквы.
Пры распрацоўцы ўсіх элементаў фірмовага стылю мы зрабілі ўпор на спалучэнне прастаты і ўніверсальнасці, дзякуючы чаму ўспрымаюцца лёгка і ня рассейваюць увагу. Цёплыя тоны, а таксама выбар зялёнага і аранжавага кветак у якасці асноўных як нельга лепш падкрэсліваюць «домашний» характар прадукцыі. Разам з тым, вытрыманая строгая стылістыка, якая адлюстроўвае сур'ёзную працу і нацэленасць на пашырэнне і развіццё.