Фірмовы стыль Барамия

Апісанне праекта
Пры распрацоўцы фірмовага стылю кампаніі па продажы будаўнічых матэрыялаў мы рабілі ўпор на асноўнае пажаданне кліента – прадэманстраваць надзейнасць і стабільнасць арганізацыі, сфармаваць вядомы моцны вобраз. Лагатып вырашана было зрабіць універсальным, без прывязкі да пэўнага прадукту – каб кампанія магла расці і развівацца ў сваёй галіне, і фірмовыя элементы пры гэтым не страцілі сваёй актуальнасці.
У якасці асноўнага колеру быў абраны шэры – некалькі яго адценняў. Шрыфт і графічны вобраз закліканы падкрэсліць грунтоўнасць кампаніі, арыентаванасць на доўгатэрміновае развіццё, а значыць, - і высокую якасць прапанаванай прадукцыі і паслуг. У выніку атрымалася стварыць вобраз моцнага надзейнага партнёра, з якім выгадна і бяспечна будаваць працяглыя дзелавыя адносіны.







Лагатып лёгка чытаецца і ўспрымаецца зразумела. Лаканічнасць выканання дадаткова падкрэслівае сур'ёзнасць кампаніі – арыентаванасць на дакладнае выкананне пастаўленых задач.