Сайт аўтсорсінгавай кампаніі Finout
Аб заказчыку
Кампанія “Финансовый аутсорсинг” прадастаўляе паслугі па аўтсорсінгу юрыдычных і бухгалтарскіх разавых і руцінных праблем. Фінансавы і юрыдычны аўтсорсінг сёння з'яўляецца адным з найбольш эфектыўных метадаў зніжэння выдаткаў прадпрыемства, але звязаны са страхамі патэнцыйных заказчыкаў, таму асноўнай задачай сайта стала прадастаўленне патэнцыйным кліентам кампаніі вычарпальнай інфармацыі пра выгады аўтсорсінгу і асаблівасцях падыходу кампаніі да заказчыкам.
Стварэнне сайта для бухгалтарскай кампаніі мяркуе працу з невялікім аб'ёмам кантэнту, які, між тым, трэба добра структураваць, размеркаваць па раздзелах. Важна вырашыць дзве задачы: аформіць рэсурс так, каб карыстальнік хутка знайшоў патрэбныя паслугі і цэны, і даць цікавую для чалавека інфармацыю. Пасля наведвання сайта ў патэнцыйнага кліента павінны застацца ня тыповыя пытанні, а жаданне звязацца і замовіць.
Адаптыўная вёрстка
Кіраўнікі невялікіх кампаній, для якіх актуальныя паслугі фінансавага і юрыдычнага аўтсорсінгу, пастаянна знаходзяцца ў руху, удзельнічаюць у перамовах, ездзяць у камандзіроўкі, таму для гэтай аўдыторыі важна стварыць інфармацыйны рэсурс, які будзе аднолькава зручна выкарыстоўваць на розных прыладах.
Каманда iMedia Solutions стварыла лендинг, які карэктна адлюстроўваецца на розных тыпах прылад: на дэсктопных кампутарах, планшэтах, мабільных тэлефонах, ноўтбуках, што дазваляе пашырыць аўдыторыю патэнцыйных заказчыкаў.
Асаблівасці дызайну
Што мы ўлічваем пры распрацоўцы?
- Дызайн. Абавязкова павінен прыцягваць увагу, але пры гэтым – ня мільгаць разнастайнымі фота, не раздражняць каляровымі кантрастамі. Разбіўка на лагічныя блокі, якасныя кідкія выявы, спакойныя спалучэння кветак, выразная зразумелая структура, зручнае меню – гэта асновы.
- Кантэнт. Мы збіраем усю інфармацыю, якую хоча размясціць кампанія, структуруючы, разбіваем на раздзелы і афармляем у лагічнае меню. Абавязкова павінна быць падрабязнае апісанне паслуг, аповяд аб арганізацыі, цэны і ўмовы супрацоўніцтва, а таксама яркая дэманстрацыя выгод для кліента.
У дызайне лендинга выкарыстоўваецца мінімальная колькасць кветак: гэта класічныя чорна-белыя адценні, якія падкрэсліваюць надзейнасць і кансерватызм кампаніі, яркі жоўты колер дадае пазітыў.
Невялікія анімацыйныя эфекты ажыўляюць лендинг, утрымліваючы ўвагу патэнцыйнага кліента.
Структура лендинга пабудавана такім чынам, каб асвятліць усе найбольш важныя для патэнцыйнага кліента пытанні ў патрэбным парадку: пачынаючы ад спісу паслуг і заканчваючы цэнаўтварэннем і перавагамі працы з “Финансовым аутсорсингом”.
Формы зваротнай сувязі
Патэнцыйны заказчык можа звязацца з мэнэджэрамі кампаніі “Финансовый аудит” праз формы зваротнай сувязі практычна з любога экрана лендинга.
Для тых, хто шануе свой час, форма заказ званка з'яўляецца ўжо на першым экране, для найбольш удумлівых форма зваротнай сувязі змяшчаецца на экране “контакты”, які даступны ў замацаванай шапцы сайта.
Формы зваротнай сувязі істотна скарачаюць час чакання кліента і дазваляюць менеджэрам кампаніі атрымаць максімальную колькасць заказаў.
Распрацоўка сайта бухгалтарскіх паслуг пачынаецца са складання падрабязнага ТЗ і заканчваецца гатовым рэсурсам, які мы тэстуем, правяраем на адпаведнасць пажаданням карыстальнікаў. У далейшым па жаданні кліента мы бярэмся за прасоўванне, адміністраванне, тэхнічную падтрымку.